My Pokemon

Forum nie Aktywne


#1 2010-07-24 09:53:52

Norbi

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-07-20
Posty: 15
Punktów :   

Ciosy

A:

Adaptability (Przystosowanie) – wzmacnia dwukrotnie ataki STAB.
Aftermath (Następstwo) – jeśli zemdleje po ataku fizycznym, wróg traci nieco sił witalnych.
Air Lock (Powietrzna Blokada) – blokuje występowanie efektów pogodowych.
Anger Point (Punkt Krytyczny) – jeśli oberwie krytycznym uderzeniem, jego atak wzrasta do maksimum.
Anticipation (Przeczucie) – dzięki wyczulonym zmysłom, może przewidzieć to, czy wróg planuje zaatakować jakimś superefektywnym atakiem, tudzież OHKO. Nie działa jednak na ataki, które domyślnie są typem normalnym (Kula Pogody, Podarek Natury Ukryta Moc i Wyrok).
Arena Trap (Pułapka) – dzięki świetnemu panowaniu nad żywiołem ziemi, potrafi wykorzystać ją do skrępowania przeciwnika, czym uniemożliwia mu ucieczkę. Nie działa na pokemony latające oraz te posiadające zdolność Lewitacji, czy Ucieczki. Poza walkami zwiększa możliwość spotkania dzikiego pokemona.

B:

Bad Dreams (Złe Sny) – kiedy przeciwnik śpi, traci co turę trochę sił witalnych z powodu koszmarów.
Battle Armor (Bitewny Pancerz) – dzięki twardemu pancerzowi, nie może być zaatakowany ciosem krytycznym.
Blaze (Płomień) – kiedy jest ciężko ranny, jego ogniste ataki są znacznie silniejsze.

C:

Cacophony (Kakofonia) – zagłusza przeciwnika nieprzyjemnymi odgłosami, przez co staje się odporny na ataki dźwiękowe.
Chlorophyll (Chlorofil) – gdy jest słonecznie, porusza się szybciej.
Clear Body (Czyste Ciało) – jest odporny na ataki obniżające statystyki. Nie jest jednak uodporniony na efekty uboczne.
Cloud Nine (Zachmurzenie) – blokuje występowanie efektów pogodowych.
Color Change (Zmiana Koloru) – gdy zostanie zaatakowany, przejmuje typ ataku, którym został uderzony.
Conpoundeyes (Oczy Złożone) – duża liczba oczu zwiększa celność jego ataków. Poza walką zwiększa szansę na spotkanie przeciwnika, który dzierży jakiś przedmiot.
Cute Charm (Słodki Urok) – jeśli zostanie uderzony, ma szansę na zauroczenie przeciwnika. Poza walką zwiększa szansę na spotkanie przeciwnika przeciwnej płci.

D:

Damp (Tłumienie) – dzięki pewnym parapsychicznym mocom, zapobiega samozniszczeniu przeciwnika (ataki Eksplozja i Samozniszczenie). Ponadto niweluje działanie Następstwa.
Download (Pobieranie) – wraz ze słabnięciem defensywy wroga, wzrasta jego siła.
Drizzle (Mżawka) – podczas walki wywołuje deszcz.
Drought (Susza) – podczas walki przywołuje palące słońce.
Dry Skin (Sucha Skóra) – jest bardzo wrażliwy na działanie słońce, którego promienie wręcz go osłabiają; co za tym idzie, jest wrażliwszy na ataki ogniste. Jednakże w deszczu czuje się znakomicie, bowiem woda regeneruje jego rany.

E:

Early Bird (Ranny Ptaszek) – gdy zostanie uśpiony, budzi się szybciej niż normalny przedstawiciel swojego gatunku.
Effect Spore (Zarodniki) – kontakt fizyczny z jego skórą może skutkować paraliżem, zatruciem, tudzież uśpieniem.

F:

Filter (Filtr) – wykorzystując swoje psychiczne moce, tworzy na powierzchni skóry cienką osłonkę, która znacząco redukuje siłę superefektywnych ataków.
Flame Body (Płonące Ciało) – kontakt z jego skórą może skończyć się dotkliwym poparzeniem. Tą zdolność można także wykorzystać do ogrzewania pokemonowego jaja.
Flash Fire (Rozgorzały Ogień) – potrafi wykorzystać siłę ogniowych ataków przeciwnika do wzmocnienia własnych.
Flower Gift (Kwiecisty Podarek) – podczas słonecznej pogody, wzrasta siłą jego ataków, a także wszystkich pozostałych pokemonów właściciela.
Forecast (Prognoza Pogody) – zmienia swoją formę w zależności od pogody.
Forewarn (Uprzedzanie) – przewiduje, jakie ataki ma przeciwnik.
Frisk (Pewny Wzrok) – potrafi dostrzec, jaki przedmiot trzyma przeciwnik.

G:

Gluttony (Obżarstwo) – nie potrafi się powstrzymać od jedzenia. Bardzo często pałaszuje to, co tylko może, najczęściej jagodę, którą trzyma.
Guts (Twardziel) – zwiększa atak o połowę, gdy jest poparzony, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony czy zatruty.

H:

Heatproof (Żaroodporność) – jest znacznie odporniejszy na ataki ogniowe.
Honey Gather (Zbieranie Miodu) – jest specjalistą od zbierania miodu. Potrafi go wyszukać w najdziwniejszych nawet miejscach.
Huge Power (Ogromna Moc) – jest znacznie silniejszy od normalnego przedstawiciela swojego gatunku.
Hustle (Agresywność) – jest bardzo agresywny, atakuje właściwie każdego w zasięgu wzroku. Jego ciosy są naprawdę potężne, jednakże mało celne.
Hydration (Wilgotne Ciało) – regeneruje siły podczas deszczu.
Hyper Cutter (Świetny Wojownik) – jest tak dobry w walce, że nie działają na niego ataki obniżające siłę, niweluje także działanie Zastraszania.


I:

Ice Body (Lodowe Ciało) – regeneruje siły podczas zamieci śnieżnej.
Illuminate (Oświetlenie) – wydzielane przez niego światło przyciąga dzikie pokemony.
Immunity (Odporność) – dzięki wrodzonej odporności, jest całkowicie odporny na wszelkie trucizny.
Inner Focus (Wewnętrzne Skupienie) – dzięki dobrej koncentracji, nie daje się powalić.
Insomnia (Bezsenność) – dzięki naturalnej odporności, nie może zostać uśpiony żadnym atakiem, także regenerującym Odpoczynkiem.
Intimidate (Zastraszanie) – dzięki groźnemu spojrzeniu znacznie obniża siłę przeciwnika.
Iron Fist (Żelazna Pięść) – zwiększa siłę ataków wyprowadzonych pięścią.

K:

Keen Eye (Bystry Wzrok) – dzięki doskonałemu wzrokowi jego ataki są zawsze równie celne.
Klutz (Niezdara) – przez swoją niezdarność nie może trzymać żadnego przedmiotu.

L:

Leaf Guard (Liściasty Strażnik) – kiedy jest słonecznie, nie może być poparzony, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony, zatruty.
Levitate (Lewitacja) – dzięki lewitacji pokemon jest odporny na działanie ataków ziemnych, może także uniknąć Pułapki.
Lightningrod (Piorunochron) – dzięki tej zdolności pochłania każdy atak elektryczny.
Limber (Gibkość) – dzięki swojej gibkości, nie może zostać sparaliżowany.
Liquid Ooze (Płynna Trucizna) – trucizna krążąca w jego ciele rani przeciwnika, który zdecydował się go osłabić atakiem wysysającym siły życiowe.

M:

Magic Guard (Magiczny Strażnik) – dzięki tej zdolności jest uodporniony na negatywne efekty pogody oraz niektórych ataków jak Toksyna, czy Spijające Nasionko. Magiczny Strażnik znosi także obrażenia zwrotne oraz działanie Kuli Życia (Life Orb).
Magma Armor (Magmowy Pancerz) – jego ciało jest tak rozgrzane, że ataki lodowe topnieją przy samym kontakcie z jego z skórą. Co za tym idzie, nie może być zamrożony. Tą zdolność można także wykorzystać do ogrzewania pokemonowego jaja.
Magnet Pull (Magnes) – dzięki dużym możliwościom magnetycznym, uniemożliwia ucieczkę pokemonom stalowym.
Marvel Scale (Cudny Wpływ) – w przypadku poparzenia, paraliżu, uśpienia, zamrożenia czy zatrucia, wzrasta jego obrona.
Minus – jego atak wzrasta, jeśli w podwójnej walce walczy wraz z pokemonem o zdolności Plus.
Mold Breaker (Łamacz Standardów) – dzięki tej umiejętności, potrafi unieszkodliwić zdolność przeciwnika.
Motor Drive (Napęd Silnikowy) – jego szybkość wzrasta, jeśli zostanie trafiony atakiem elektrycznym.
Multitype (Wielotypowiec) – jego typ zmienia się w zależności od Płytki, którą trzyma.


N:

Natural Cure (Naturalna Kuracja) – potrafi samoczynnie wyleczyć się z poparzenia, paraliżu, uśpienia, zamrożenia czy zatrucia.
No Guard (Bez Ochrony) – dzięki tej zdolności ma pewność, że jego ataki zawsze dosięgną przeciwnika, ale także on jest przez to bardziej narażony na atak. Poza walką zwiększa szansę spotkania dzikiego pokemona.
Normalize (Normalizacja) – z niewyjaśnionych powodów, wszystkie jego ataki są traktowane jakby były typu normalnego.


O:

Oblivious (Niepomność) – dzięki silnej woli jest odporny na otumaniające ataki.
Overgrow (Przerost) – kiedy jest ciężko ranny, jego roślinne ataki są znacznie silniejsze.
Own Tempo (Własne Tempo) – dzięki tej zdolności, nie można go doprowadzić do obłędu.


P:

Pickup (Podnoszenie) – dzięki swoim wyczulonym zmysłom potrafi wyszukiwać ukryte przedmioty.
Plus – zwiększa się jego atak, jeśli w podwójnej walce walczy wraz z pokemonem o zdolności Minus.
Poison Heal (Leczniczy Jad) – dzięki przebywaniu w toksycznych środowiskach, jego organizm potrafi przemieniać truciznę w miksturę leczniczą, która go uzdrawia podczas zatrucia.
Poison Point (Trujący Punkt) – jego skóra pokryta jest trucizną, która może przedostać się do ciała przeciwnika przy kontakcie fizycznym.
Pressure (Presja) – dzięki tej zdolności, wróg szybciej się męczy podczas atakowania.
Pure Power (Czysta Moc) – dzięki długim medytacjom, zwiększył dwukrotnie swoją siłę.


Q:

Quick Feet (Szybkie Stopy) – w przypadku poparzenia, paraliżu, uśpienia, zamrożenia czy zatrucia, wzrasta jego szybkość.

R:

Rain Dish (Zbieranie Deszczu) – podczas ulewy, regenerują się jego rany.
Reckless (Brawura) – podczas otrzymania obrażeń zwrotnych, wzrasta jego siła.
Rivarly (Rywalizacja) – jego atak jest większy podczas walki z przedstawicielem swojej płci. Jednakże podczas potyczki z płcią przeciwną – słabnie.
Rock Head (Kamienna Głowa) – dzięki twardej budowie jest odporny na działanie obrażeń zwrotnych.
Rough Skin (Szorstka Skóra) – w razie potrzeby jego skóra staje się niezwykle szorstka, co rani atakującego go przeciwnika.
Run Away (Ucieczka) – dzięki wyczulonym zmysłom zawsze potrafi znaleźć drogę ucieczki.


S:

Sand Stream (Potok Piasku) – dzięki tej zdolności potrafi w każdym momencie wzniecić potężną burzę piaskową.
Sand Veil (Piaskowa Zasłona) – dzięki życiu na pustyni, potrafi wykorzystać burze piaskowe do ukrycia się.
Scrappy (Sklecenie) – dzięki niezwykłemu sprytowi i nietuzinkowym umiejętnościom jest w stanie uderzyć poke-ducha atakiem normalnym, bądź typu walka.
Serene Grace (Błogosławieństwo Niebios) – dzięki tej umiejętności wzrastają jego szanse na to, że atak przyniesie dodatkowe korzyści.
Shadow Tag (Cienisty Węzeł) – używając swoich parapsychicznych mocy, uniemożliwia ucieczkę przeciwnikowi.
Shed Skin (Zrzucanie Skóry) – zrzucając skórę, ma szansę na wyleczenie się z poparzenia, paraliżu, uśpienia, zamrożenia czy zatrucia.
Shell Armor (Muszelkowy Pancerz) – dzięki twardej skorupie, uodpornił się na działanie ataków krytycznych.
Shield Dust (Ochronny Pył) – dzięki ochronnemu pyłowi, który pokrywa jego ciało jest całkowicie odporny na działanie „dodatkowych korzyści” z ataku.
Simple (Prościzna) – wyjątkowo dobrze uczy się ataków, które obniżają umiejętności wroga. Dzięki temu są dwukrotnie skuteczniejsze.
Skill Link (Więź Doświadczenia) – do perfekcji opanował ataki polegające na wystrzeleniu wielu pocisków na raz.
Slow Start (Opóźniony Start) – bardzo powoli wchodzi w walkę i z tego powodu jego umiejętności są na początku znacznie obniżone.
Sniper (Snajper) – ma bardzo dobrą celność, dzięki czemu praktycznie zawsze trafia przeciwnika, a ponadto jego ciosy krytyczne są znacznie silniejsze.
Snow Cloak (Śnieżny Płaszcz) – potrafi świetnie się maskować podczas opadów śniegu czy gradu.
Snow Warning (Śnieżny Opad) – dzięki swoim lodowym umiejętnościom, potrafi wzniecić krótkotrwałą śnieżną zawieruchę.
Solar Power (Słoneczna Moc) – podczas słonecznej pogody wzrasta jego atak, lecz kosztem sił witalnych.
Solid Rock (Lita Skała) – dzięki bardzo twardej skórze, obniża skuteczność superefektywnych ataków.
Soundproof (Odporność na Dźwięk) – dzięki tej zdolności, nie działają na niego żadne ataki bazujące na falach dźwiękowych (Bzyczenie, Chrapanie, Gadu-Gadu, Hiper Dźwięk, Kołysanka Traw, Leczniczy Dzwon, Metaliczny Dźwięk, Pieśń Zguby, Pisk, Ryk, Ryk Czasu, Śpiew, Ultradźwięki, Warczenie i Wrzawa).
Speed Boost (Przyśpieszenie) – dzięki niezbadanym do końca umiejętnościom, podczas walki jego szybkość zwiększa się co minutę.
Stall (Przystawanie) – dzięki tej zdolności, zawsze atakuje jako ostatni.
Static (Statyczność) – kontakt z jego naelektryzowanym ciałem może skończyć się paraliżem.
Steadfast (Solidność) – za każdym razem, gdy zostanie powalony, rośnie jego szybkość.
Stench (Smród) – jego okropny smród odgania dzikie pokemony.
Sticky Hold (Lepkie Łapy) – jego lepkie łapy mają tak dobry chwyt, że żaden przeciwnik nie jest w stanie odebrać mu dzierżonego przedmiotu.
Storm Drain (Wsysanie Wody/Sztormu) – ta dziwna zdolność powoduje, że przyciąga do siebie wodę niczym magnes opiłki metalu. Może także służyć do wyszukiwania wody w trudnym terenie.
Sturdy (Krzepkość) – dzięki naprawdę twardej budowie jest odporny na działanie ataków typu OHKO.
Suction Cups (Przyssawki) – dzięki przyssawkom na swoich mackach uniemożliwia przeciwnikowi ucieczkę, zarówno przez ataki jak i powrót do pokeballa.
Super Luck (Uśmiech Fortuny) – dzięki tej zdolności jego ataki częściej są ciosami krytycznymi.
Swarm (Rój) – gdy jest ranny, wzrasta siła jego robaczych ataków. Poza walką zwiększa możliwość spotkania dzikiego pokemona.
Swift Swim (Szybkie Pływanie) – podczas deszczu znacznie wzrasta jego szybkość.
Synchronize (Synchronizacja) – gdy zostanie poparzony, sparaliżowany, czy zatruty, „odwdzięcza” się przeciwnikowi tą samą zmianą statusu. Poza walką zwiększa możliwość spotkania dzikiego pokemona o tej samej zdolności, co on.


T:

Tangled Feet (Chwiejny Krok) – dzięki temu, że porusza się chwiejnie, podczas zamieszania zwiększają się jego zwinność, a co za tym idzie umiejętność unikania ciosów przeciwnika.
Technician (Techniczność) – dzięki dużym umiejętnościom w walce, potrafi dotkliwie zranić nawet najprostszym atakiem.
Thick Fat (Ochronny Tłuszcz) – dzięki grubej pokrywie tłuszczowej jest znacznie odporniejszy na ataki ogniowe i lodowe.
Tinted Lens (Przyciemnione Soczewki) – dzięki dobremu wzrokowi potrafi dostrzec słabe punkty przeciwnika i dzięki temu nawet nieefektywne ataki mogą zaszkodzić przeciwnikowi.
Torrent (Potok) – kiedy jest ciężko ranny, jego wodne ataki są znacznie silniejsze.
Trace (Kopiowanie) – dzięki rozwiniętym zdolnościom parapsychicznym, potrafi skopiować zdolność przeciwnika.
Truant (Lenistwo) – jest bardzo leniwy, nawet do tego stopnia, że atakuje znacznie rzadziej od przeciwnika.


U:

Unaware (Nieświadomość) – zazwyczaj jest nieświadomy tego, co dzieje się wokół niego. Jednakże dzięki temu, uodpornił się na ataki obniżające jego umiejętności.
Unburden (Odciążenie) – gdy straci dzierżony przez siebie przedmiot, jego szybkość znacznie wzrasta.


V:

Vital Spirit (Witalny Duch) – ma niespożyte siły i przez to nie potrafi usiedzieć w miejscu. Ale dzięki temu jest także odporny na ataki usypiające.
Volt Absorb (Pochłanianie Elektryczności) – dzięki swojej budowie ciała, przy uderzeniu elektrycznym atakiem wzrasta jego poziom sił witalnych.


W:

Water Absorb (Pochłanianie Wody) – dzięki swojej budowie ciała, przy uderzeniu wodnym atakiem wzrasta jego poziom sił witalnych.
Water Veil (Wodna Przesłona) – dzięki swojej wilgotnej skórze, nie można go poparzyć.
White Smoke (Biały Dym) – kłęby dymu, które wypuszcza, uniemożliwiają przeciwnikom użycie ataków obniżających zdolności.
Wonder Guard (Cudowny Strażnik) – otacza go mistyczna bariera nazywana „Cudownym Strażnikiem”. Dzięki tej zdolności może go trafić jedynie superefektywny cios.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.merkury.pun.pl www.lechia-gdansk.pun.pl www.costam.pun.pl www.granarutoarena.pun.pl www.ak45.pun.pl